Дистанційне навчання з 16.03-27.03.2020 р.

Дистанційне навчання листопад 2019, лютий 2020

06.04

Фізична культура.

wym-1586163306717 переглянути відео.

Зарубіжна література

Г.Д.Уеллс-біографія wym-1586178657564 Новела "Чарівна крамниця-прослухати за посиланням .wym-1586178520533.

Трудове навчання

Практична робота "Виготовлення писанок". Виготовити писанку , сфотографувати та надіслати на вайбер 0954170412

Історія України

Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право. Прочитайте параграф 24, с.170-176. З'ясуйте, яких змін зазнавали міста з отриманням магдебурзького права. Виберіть слова та словосполучення, які стосуються міського життя за литовсько-польської доби: "Руська вулиця", війт та бургомістр, цехи і цехмістри, смерди та холопи, рада і лава, Городельська унія, дворища та дими, магдебурзьке право, ярмарки та торги. Запишіть у зошит. Розгляньте ілюстративний матеріал до теми за посиланням wym-1586369599138

Алгебра

Побудова графіків функцій. Розв'язування задач на читання графіків функцій.Виконати номери 822,824

07.04

Російська мова

Вправа 252, сторінка 154 ( завдання виконати за посиланням ) ВИКОНАТИ

( зайти, написати своє прізвище, виконати ). Звіт про виконання надішлють мені на сторінку.

Географія

Виконати тестові завдання ВИКОНАТИ ТУТ Зайти за посиланням, надрукувати своє прізвище, виконати завдання, звіт про виконання надішлють мені на сторінку.

О.З.

Виконати тестові завдання ТУТ для перевірки засвоєного матеріалу

Англійська мова

Прочитати текст на стор.112 впр.2, виконати післятекстове завдання впр.3 стор.113 (письмово). Повторити вивчені раніше слова по темі "Здоров'я".wym-1586255395691

Фізика

Узагальнення та систематизація знань з теми "Взаємодія тіл. Тиск. Закон

Архімеда" стр. 194-195, повторити формули, підготуватися до контрольної роботи.

Хімія

Колообіг Оксигену в природі.

/Files/images/50b5dea040bb210ff14659c1c37f7b94.jpeg

Озон. Проблема чистого повітря.

Підготувати доповідь про проблему забруднення повітря.

08.04

Російська мова

Дефіс у прислівниках ( дефис в наречиях ) опрацювати матеріал підручника та додатковий матеріал ТУТ і ТУТ і ТУТ , виконати домашню вправупідручника.

Англійська мова

Повторення граматичних часів. Виконати вправу ТУТ (зайти за посиланням, написати своє прізвище, виконати завдання). Звіт про виконання надійде мені на сторінку.

Фізична культура.

wym-1586272629449 переглянути відео.

Всесвітня історія

Повторити пар. 20-24, с.173-198. Виконати контрольну роботу "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя" wym-1586370141847

Українська мова

Контрольний докладний переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі. Уважно прочитайте текст впр. 241. Придумайте заголовок. Складіть план тексту. Прочитайте текст ще раз. Запишіть у зошит текст переказу. Бажаю успіху!

Українська література

Виконати контрольну роботу за темою "Ти знаєш, що ти - людина..." wym-1586380806890

09.04

Геометрія

Розв'язування задач за темою "Дотична до кола та її властивості". Виконати номери 523,524. Перегляньте попередній відеоурок.

Фізична культура.

wym-1586272696648 переглянути відео.

Інформатика

Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Створення ігрового проекту.

Біологія

Види не прямого після зародкового розвитку.

Розвиток є невід'ємним фактором життя. Воно починається з заплідненої яйцеклітини і закінчується статевим дозріванням. Для постембріонального періоду характерний прямий та непрямий розвиток. Прямий розвиток – це біологічний процес, при якому багатоклітинний організм росте і збільшується, ускладнюючи свою організацію. Таке явище характерне для людини, риб, птахів і ссавців.

Непрямий розвиток – це процес, при якому зародок розвивається в зрілу особина з залученням личинкової стадії, що супроводжується метаморфозом. Дане явище спостерігається, наприклад, у більшості безхребетних і амфібій.

Особливості постембріонального періоду

Періоди постембріонального розвитку супроводжуються зміною морфологічних особливостей, звичок і місця проживання. Для прямого розвитку характерною особливістю є те, що після народження ембріон є зменшеною копією дорослого організму, він відрізняється лише розмірами і відсутністю деяких характеристик, які набуваються лише з часом. Прикладом може бути розвиток людини, тварин і деяких плазунів. Непрямий розвиток характерний для безхребетних, мушель і земноводних. У цьому випадку зародок має суттєві відмінності порівняно з дорослим тваринам. В якості прикладу підійде звичайна метелик. Тільки після того, як буде пройдено кілька стадій розвитку, маленька личинка перетвориться до невпізнання.

Періоди розвитку

Періоди постембріонального розвитку включають ювенільний етап, зрілість і старіння.
  • Ювенільний період охоплює час від народження до статевого дозрівання. Цей етап супроводжується адаптацією до нового середовища. Варто відзначити, що багато тварин і рептилії, для яких характерний прямий шлях постембріонального розвитку, розвиваються приблизно однаково. Відмінністю є лише тимчасові рамки. Закінчується цей період статевим дозріванням.
  • Опрацювати параграф 42

    Хімія

    Підготуватися до самостійної роботи з теми "Кисень" . Опрацювати параграф 22

    Образотворче мистецтво

    Сучасний дизайн та імідж людини

    Тест

    10.04

    Фізика

    Контрольна робота з теми "Взаємодія тіл. Тиск. Закон Архімеда".Сфотографувати контрольну роботу та надіслати на вайбер 0954170412

    Контрольна робота № 4

    Тема: «Взаємодія тіл. Частина 2. Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл»

    Варіант 1

    Початковий рівень (3 бали)

    Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

    1. На руку людини сів комар. Оберіть правильне твердження.

    A. Комар, кусаючи, чинить на шкіру більший тиск, ніж танк на дорогу.

    B. Чим більша сила тиску, яка діє на поверхню, тим менший тиск.

    C. Чим більша площа, на яку діє сила тиску, тим більший тиск.

    2. Барометр показує тиск 760 мм.рт.ст. Оберіть правильне твердження.

    A. Якщо барометр підняти на дах високого будинку, показ барометра збільшиться.

    B. Покази барометра залежать від погоди.

    C. Якщо барометр опустити у підвал будинку, показ барометра зменшиться.

    3. Дві однакові кульки, прив’язані до ниток, занурено в посудину з рідиною. Першу - на глибину 10 см, другу – на глибину 15 см. На яку з кульок діє більша виштовхувальна сила? Оберіть правильне твердження.

    A. На першу кульку.

    B. На другу кульку.

    C. На обидві кульки – однакова.

    Середній рівень (2 бали)

    4. Встановіть відповідність між назвами фізичних величин і формулами для їх визначення.

    1. Тиск твердого тіла на поверхню А.

    2. Гідростатичний тиск B.

    3. Сила Архімеда C.

    4. Сила гідростатичного тиску D.

    E.

    Достатній рівень (4 бали)

    5. Людина масою 90 кг стоїть на лижах, які мають довжину 1,8 м і ширину 10 см. Який тиск людина створює на сніг?

    6. Який мінімальний тиск має витримувати вертикальна труба з водою заввишки 12 м?

    Високий рівень (3 бали)

    7. На тіло, що повністю занурене у гас, діє архімедова сила 4 Н. Яку густину має тіло, якщо його маса становить 900 г?

    Контрольна робота № 4

    Тема: «Взаємодія тіл. Частина 2. Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл»

    Варіант 2

    Початковий рівень (3 бали)

    Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

    1. Лезо лопати, яким людина скопувала город, затупилося. Оберіть правильне твердження.

    A. Тепер, скопуючи город, на лопату можна тиснути слабкіше.

    B. Площа ріжучої крайки лапати збільшилась.

    C. Після заточування лопати тиск її на ґрунт зменшується.

    2. За допомогою барометра в шкільному кабінеті вимірюють тиск повітря. Оберіть правильне твердження.

    A. Повітря тисне на кришку парти, але не тисне на стіни.

    B. На верхньому поверсі будинку школи тиск більший, ніж на нижньому.

    C. Сили тиску повітря на кришку парти зверху та знизу практично однакові.

    3. Металеву кульку, підвішену до динамометра, занурили спочатку у воду, потім – у гас. Оберіть правильне твердження.

    A. Більша виштовхувальна сила на кульку діє у гасі.

    B. Більша виштовхувальна сила діє на кульку у воді.

    C. Виштовхувальні сили, які діють на кульку у воді та гасі, однакові.

    Середній рівень (2 бали)

    4. Встановіть відповідність між назвами приладів та їх означеннями.

    1. Манометр А. Прилад для вимірювання атмосферного тиску

    2. Барометр B. Прилад для вимірювання густини рідини

    3. Альтиметр С. Прилад для вимірювання артеріального тиску людини

    4. Аерометр D. Прилад для вимірювання висоти

    E.Прилад для вимірювання тиску газів та рідин

    Достатній рівень(4 бали)

    5. Із шахти завглибшки 500 м треба відкачати воду. Який тиск має створювати насос, якщо його розташовано на дні шахти? ).

    6. Якою є маса тіла, що створює на підлогу тиск 1000 Па? Площа опори тіла дорівнює 250 .

    Високий рівень (3 бали)

    7. Яка виштовхувальна сила діє на скляне тіло масою 500 г, яке повністю занурене у воду? ( ).

    1

    2

    Зарубіжна література

    Г. Уеллс "Чарівна крамниця "- виконати wym-1586524546431

    Географія

    Природні зони Євразії ОПРАЦЮВАТИ ТУТ та матеріал підручника, підготуватись до тестових завдань. wym-1586018324949

    Біологія

    Узагальнення з теми "Прцеси життєдіяльності тварин"

    Виконати тестові завдання тут.

    Образотворче мистецтво

    Повторення

    Українська мова

    Відредагуйте текст переказу (Впр. 241). Надішліть на Вайбер. Вкажіть прізвище та ім'я.

    Українська література

    Ознайомтесь з життєвим та творчим шляхом Олега Ольжича. Коротко запишіть у зошит. Прочитайте поезію "Господь багатий нас благословив".

    13.04.2020.

    Фізична культура.

    wym-1586756092901 переглянути відео.

    Українська мова

    Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Опрацюйте параграф 36, виконайте вправу 490 (перепишіть, вибираючи з дужок сполучник). Виконайте завдання wym-1586793465065

    Історія України

    Виконайте практичну роботу № 5 "Повсякденне життя та взаємовідносини населення України в 14 - на початку 16 ст." Параграф 26, с. 184.

    Завдання 1.(с.185) На основі наведених уривків з джерела визначте особливості буденного життя та взаємовідносини населення західноукраїнських земель у релігійній сфері у 14 - на поч. 16 ст.

    Завдання 2.(с.186) На основі джерел зробіть висновок про значення торгівлі в буденному житті мешканців українських міст.

    Завдання 3.(с.187) Визначте, про які події та явища буденного життя кінця 15 - початку 16 ст. свідчать джерела пункту. Викладіть власні міркування про ті зміни, що сталися в повсякденні мешканців українських земель у зазначений період. Ці матеріали стануть вам у нагоді при виконанні ПР.

    wym-1586859711244 wym-1586859965718

    Трудове навчання 13.04.2020

    Практична робота ."Виготовлення писанок".

    Техніки виготовлення:

    крупи

    декупаж

    бісер

    або обери власну техніку!!!

    Домашнє завдання: Сфотографувати виготовлену писанку і відправити на вайбер 0954170412

    Зарубіжна література

    Р. Акутагава wym-1586789193004 ,прослухати " Павутинка"-wym-1586789452330, цікаво знати- wym-1586789382456

    14.04

    Російська мова

    Контрольна робота з теми " Прислівник " ( Наречие )

    Тест по русскому языку по теме "Наречие". 7 класс.

    I вариант

    1.Наречие – это

    А) часть речи, обозначающая действие предмета

    Б) часть речи, обозначающая признак предмета по действию

    В) часть речи, обозначающая признак действия

    2.По значению наречия можно разделить на два разряда: (указать какие)

    3. Укажите наречие:

    А) рожь Б) пустошь В) настежь Г) съешь.

    4. Наречия:

    А) изменяются по числам; Б) изменяются по лицам; В) не изменяются.

    5. От какого слова образовано наречие -трудно?

    А) трудный Б) труд В) трудиться Г) трудность

    6. Определите, от какого прилагательного не образуется наречие.

    А) слепой Б) толковый В) местный Г) торопливый

    7. Укажите слово, называющее признак действия:

    А) чтение вслух Б) читать вслух

    8. Найдите слово, называющее признак признака:

    А) совершенно тихий Б) произведение совершенно

    9. Определите разряд наречий:назло, напоказ, нарочно

    А) места Б) времени В) причины Г) цели

    10. Определите разряд наречия в предложении:«Сладко цокают в полночь копыта по торцовой сухой мостовой»

    А) меры и степени Б) образа действия

    11. Установите соответствие:

    1. Поступить (не)лепо 3. Совсем (не)интересно

    2. Говорить (не)искренне 4. Пишет (не)брежно

    А) Слитно Б) Раздельно

    12. Укажите наречия с буквой О на конце:

    А) накрепк…; засветл…; насух…

    Б) издавн…; досыт…; справ…

    13. В какой цепочке слов пишется НН?

    А) беспрепятствен…о, зачарован…о, умышлен…о

    Б) бесследн…о, прекрасн…о, известн…о

    14. Найдите случаи использования дефиса:

    А) (по)нашему Б) (по)короче В) (по)твоему заданию

    15. Найдите случай дефисного написания

    А) (в)третьих, это неправильно Б) (в)третьих рядах засмеялись

    16. Как пишутся данные наречия: (едва)(едва), (крепко)(накрепко), (точь)(в)(точь)?

    А) слитно Б) раздельно В) через дефис

    17. Замените каждый из фразеологизмов одним словом (наречием)

    А) во всё горло Б) хоть пруд пруди В) во все лопатки Г) спустя рукава Д) за тридевять земель Ж) при царе Горохе З) в час по чайной ложке

    И) из рук вон К) как убитый Л) время от времени М) рукой подать.

    18. Выпишите наречия из предложения:Вначале мы ни о чём не говорили, а на следующий день наперебой начали обсуждать случившееся.

    19. Составьте предложения с парами слов:вовремя – во время

    20. Объясните значение слова тщетно, подобрав к нему наречия – синонимы.

    Тест по русскому языку по теме "Наречие". 7 класс.

    II вариант

    1. Наречие – самостоятельная часть речи, которая обозначает:

    А) признак предмета

    Б) признак действия

    В) признак предмета по действию

    2. По значению наречия можно разделить на два разряда: (указать какие)

    3. Укажите наречие:

    А) дрожь Б) помощь В) наотмашь Г) спрячь.

    4. Наречия:

    А) изменяются по лицам;

    Б) изменяются по числам;

    В) не изменяются.

    5. От какого слова образовано наречие пусто?

    А) пустота Б) пустой В) пустеет Г) пустошь

    6. Определите, от какого прилагательного не образуется наречие.

    А) плотный Б) щедрый В) крестьянский Г) медлительный

    7. Укажите слово, называющее признак действия:

    А) ходьба вразвалку Б) ходить вразвалку

    8. Найдите слово, называющее признак признака:

    А) гармонично вписалось Б) гармонично развитый

    9. Определите разряд наречий:тотчас, рано, накануне

    А) места Б) времени В) причины Г) цели

    10. Определите разряд наречия в предложении:«Кот втихомолку слопал полсосиски, добравшись до миски»

    А) меры и степени Б) образа действия

    11. Установите соответствие слитного-раздельного написания НЕ с наречием

    1) Яблоко от яблони (не)далеко падает.

    2) (Не)мудрено взять, а мудрено дать.

    3) (Не)правдой нажитое впрок не пойдет

    4) (Не)в службу, а в дружбу

    А) Слитно Б) Раздельно

    12. Укажите наречия с буквой О на конце:

    А) направ…; запрост…; влев…

    Б) изжелт…; добел…; справ…

    13. В какой цепочке слов пишется одна Н?

    А) нечаян…о, медлен…о, торжествен…о

    Б) безжалостн…о, сильн…о, трепетн…о.

    14. Найдите случаи использования дефиса:

    А) (по)больше Б) (по)царски В) (по)моему мнению

    15. Найдите случай слитного написания:

    А) (в)крутую сваренные яйца Б) (в)крутую попал переделку

    16. Найдите предложение с наречием, пишущимся слитно:

    А) Если в апреле земля перепреет, значит, (во)время май посеет.

    Б) Не разговаривай (во)время еды – наделаешь беды!

    17. Замените каждый из фразеологизмов одним словом (наречием)

    А) во всё горло Б) хоть пруд пруди В) во все лопатки Г) спустя рукава Д) за тридевять земель Ж) при царе Горохе З) в час по чайной ложке

    И) из рук вон К) как убитый Л) время от времени М) рукой подать.

    18. Выпишите наречия из предложения:Дни ещё теплы и по-осеннему ласковы, но по ночам стоят холода и земля гулко звенит под ногами.

    19. Составьте предложения с парами слов:навстречу – на встречу

    20. Объясните значение слова тщетно, подобрав к нему наречия – синонимы.

    Географія

    Вертикальна поясність ( опрацювати параграф підручника )

    О.З.

    Вплив комерційної реклами на здоров,я wym-1586700651000

    Хімія

    Самостійна робота на тему "Кисень" виконати тут

    Англійська мова

    Тема "The Past Perfect Tense" (Теперішній доконаний час) стор.115-116. Переглянути відео wym-1586772172743. Виконати впр.3 стор.117 (скласти речення, записати у зошит)

    Фізика 14.04.2020

    Тема уроку: Механічна робота. Одиниці роботи. Прочитати параграф 30 , виконати вправу 30 (6) Переглянути відеоурок з теми уроку "Механічна робота"

    15.04

    Російська мова

    Прийменник ( предлог ) як службова частина мови wym-1586700902695

    wym-1586700942023

    1. Вставьте между словами подходящий по смыслу предлог. Используйте правильную падежную форму существительных.

    Предлоги для справки: от, без, для, согласно, при, благодаря, из

    Вытащить _________ комод

    адъютант _________ генерал

    действовать _________ приказ

    лекарство _________ кашель

    бежать _________ память

    победить ________ смелость

    аппарат _________ полет

    очнуться ________ сон

    находиться _______ больной

    2. Подберите к предлогам антонимы, составьте и запишите с полученными парами предложения.

    Перед –

    от -

    в начале -

    прежде –

    снаружи-

    Фізична культура.

    wym-1586756246606 переглянути відео.

    Англійська мова.

    Повторити тему: " The Past Perfect Tense". Виконати завдання wym-1586790898397

    Всесвітня історія

    Опрацюйте параграф 25 (п.2-3). Угорське королівство за Іштвана І. Чехія. Ян Гус. Гуситські війни у Чехії. Зверніть увагу: гусити не були єдиними, вони поділялися на чашників і таборитів. Порівняйте склад чашників і таборитів, які цілі вони ставили. Підготуйте повідомлення про Яна Гуса.

    Перегляньте презентацію wym-1586859421831 Які ідеї висловлював Ян Гус? Проти кого були спрямовані промови проповідника?

    Українська література

    Олена Теліга. wym-158686637909 Вірш "Сучасникам" wym1586866550735 Ідея оптимізму, життєлюбства у творі. Виконати завдання 1-3 на с. 252-253.

    Українська мова

    Використання сполучників у простому і складному реченнях. Сполучники сурядності й підрядності. Пар. 36, с.221, вправа 491 (підкресліть сполучники, визначте, до якого розряду вони належать).

    Мова - душа народу

    Багато є таємниць у світі, і одна з найбільших з-поміж них – мова. Здається, ми знаємо якесь слово, немов би розуміємо його. Проте все, що закладено в ньому упродовж віків, нерідко не можемо повною мірою видобути. Потрібно докласти чимало зусиль, щоб заховане у слові постало перед нами у всій красі, глибині та неповторності.

    З раннього дитинства і до глибокої старості людина невіддільно пов’язана з мовою. Це єдине знаряддя, що вивищує людину над світом, робить її нездоланною в пошуках істини. Розпочинається прилучення дитини до краси рідної мови з милих бабусиних казок і материнської колискової пісні. Кожен день дає нам урок пізнання. І завжди і скрізь наш учитель – мова.

    Завдання:

    1. Випишіть сполучники, укажіть, до якої групи за значенням вони належать.
    2. Назвіть речення, у яких сполучники вживаються для зв’язку однорідних членів речення, а потім речення, де сполучники служать для зв’язку частин складного речення.
    3. Поясніть правопис виділених слів.
    4. Висловіть свої власні думки про значення рідної мови в житті кожної людини. Складіть по 1 реченню, використовуючи сполучники.

    16.04.2020

    Хімія

    Вода . склад її молекули , поширення у природі, фізичні властивості. Вода - розчинник.

    Будова молекули води
    1 Молекулярна формула води Н2О.
    - Який якісний склад молекули?
    - Який кількісний склад молекули?
    - Чи можна віднести воду до бінарних сполук? Чому?
    - Які обчислення можна виконати за хімічною формулою?
     Відносна молекулярна маса: Мr (Н2О) = 18

     Масові частки елементів: W(H) = 2 0,11118

    , або 11,1%
    W(О) = 16 0,88918
    , або 88,9%
    2 Графічна формула молекули води Н ─ О
    Н
    Демонстрація моделей молекули води — кулестержневу і масштабну.

    3 «Вода» — традиційна назва сполуки із формулою H2O. Якою має бути її

    хімічна назва ? (гідроген оксид, цю назву не використовують)?

    Поширеність води у природі
    1 Вода - найпоширеніша речовина на землі. Наведіть приклади перебування
    води в природі в різних агрегатних станах, назвіть, у якому вигляді ми
    зустрічаємо воду навколо нас ( метод - гра з кубиком, варіанти відповідей:
    дощ, град, роса, сніг тощо).
    2 Скільки води на землі?
    - вода вкриває понад 2/3 поверхні Землі
    - приблизно 97 % усієї води знаходиться в морях і океанах.

    - на прісну воду припадає менше 3 %, майже вся вона сконцентрована у

    снігах і льодах Антарктиди, Арктики, територіях із «вічною мерзлотою».
    - річки, озера, ставки містять лише 0,03 % води, наявної на планеті, саме цю
    воду
    людина використовує для своїх потреб.
    - у живих організмах масова частка води становить від 50 до 99 %. В
    організмі дорослої людини її приблизно 65 % за масою. (ембріон - 97%,
    немовля - 77%)

    Біологія

    Поведінка тварин у природі . Переглянути відео

    Сучасні методи спостереження

    Сьогодні для спостережень у природі широко застосовуються різні технічні пристосування: встановлення відеокамер, GPS передавачі, мікрочіпи. Це дозволяє зовсім усунути присутність людини і спостерігати за тваринами в їх природному середовищі. У разі необхідності, крім спостережень може використовуватись польовий чи лабораторний експеримент, під час якого змінюються певні умови існування тварин. Такі експерименти проводять для з’ясування інстинктів або формування рефлексів у тварин. «Новітні технології для відстеження поведінки тварин у природному середовищі».

    Отже, поведінка змінює взаємини організму з навколишнім середовищем і сприяє збереженню виду, її адаптації до світу. Етологічні адаптації являють собою всі поведінкові реакції і такими реакціями є:

    1. поведінку при пошуку їжі і статевого партнера;
    2. спаровування;
    3. вигодовування та турбота про потомства;
    4. уникнення небезпеки і захист життя у разі загрози;
    5. агресія і загрозливі пози;
    6. територіальна поведінка.

    Опрацювати параграф 42

    Обов’язковий мінімум: опрацювати параграф підручника. Дати відповіді на запитання в кінці параграфа.

    Довільно:

    • Провести домашній експеримент. «Спостереження за поведінкою хатньої кішки і собаки». (Звернути увагу на їх спосіб полювання, реакцію на різні подразники. Чи є різниця у способі догляду за собою у цих тварин? Чи пов’язаний спосіб полювання з особливостями будови цих тварин, з особливостями догляду за собою? Чому собаки утворюють зграї, а кішки ні? Результати своїх спостережень оформіть у вигляді презентації).
    • Випереджувальне завдання. Підготувати матеріал «Інстинкти тварин», та спробувати створити обкладинки для збірки за цією темою.

    Інформатика

    Інструктаж з БЖД. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри

    Образотворче мистецтво

    Ландшафтний дизайн

    Дизайн інтер’єру. Виготовлення Великодніх композицій для оздоблення інтер’єру.

    17.04

    Географія

    Зміни природи материка людиною wym-1586701639209

    Біологія

    Лабораторна робота . "Спостереження за поведінкою тварин"

    § 43. ПОВЕДІНКА ТВАРИН У ПРИРОДІ ТА МЕТОДИ її ВИВЧЕННЯ

    ЛАБОРАТОРНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ. Спостереження за поведінкою тварин.

    Обладнання, матеріали та об'єкти дослідження: живі об'єкти дослідження (акваріумні рибки, ховрашки, морські свинки, папуги, таргани та ін.), ручки, аркуші паперу, годинник.

    Хід роботи

    1. Обраний об'єкт дослідження помістіть на видному місці.

    2. Створіть систему зручних значків для запису послідовності виділених елементів поведінки. наприклад: рух прямо - кружальце, чищення пір'я - трикутник тощо. Дайте волю своїй фантазії, але врахуйте, що значки мають бути простими, зручними для швидкого запису.

    3. Почніть спостереження, відвівши на нього певний час (наприклад, 5 чи 10 хвилин), зафіксуйте початок спостереження, при цьому дотримуйтеся тиші в класі.

    4. Порівняйте отримані результати та розпочніть складати етограму тварини, яку ви досліджували.

    Умовні позначення етограми.

    ЗнакПояснення
    °рух прямо
    злет на штучну гілку
    +дружелюбна поведінка
    ворожа поведінка
    @пошук корму
    чищення пір'я

    Оформлення етограми (опис поведінки тварини способом визначення кількості елементарних дій або поз, які часто повторюються).

    • Спостерігаємо за поведінкою папуги (10 хвилин).

    • Підраховуємо вручну кількість дій за період часу.

    • Результати дослідження оформляємо у вигляді таблиці даних або діаграми (графіка).

    Таблична етограма.

    °+@
    1566358

    Діаграма етограми.

    1. Що вивчає наука етологія?

    Етологія (від грец. етос - норов, логос - учення) - це біологічна наука, що вивчає поведінку тварин.

    Засновниками науки вважають лауреатів Нобелівської премії з фізіології і медицини нідерландського вченого Ніколаса Тінбергена і австрійського вченого Карла фон Фриша та Конрада Лоренца.

    2. Які методи використовують етологи?

    Спостереження, експеримент, метод порівняння, мічення.

    3. У чому поляпає метод спостереження в етології?

    Спостереження в етології - цілеспрямоване сприйняття та опис поведінки.

    4. Які види міток використовують під час спостереження за поведінкою тварин? Наведіть приклади.

    Більшість птахів і кажанів мітять кільцями (на ногу тварини надягають легке кільце з металу чи пластику).

    Копитних і хижаків мітять вушними мітками у вигляді затискача, затискача, кільця або сережки.

    Морських черепах мітять спеціальними кнопками, що надягають зазвичай на ласт.

    Дельфінів мітять спеціальними кнопками, що надягають зазвичай на спинний плавець.

    Молюсків мітять написами на мушлі.

    Комах мітять мітками з найтоншої кольорової фольги.

    Мешканців ґрунту мітять мітками з радіоактивними речовинами.

    Великих наземних тварин мітять GPS - маяками.

    Для оцінки сприйняття тваринами навколишнього світу надягають тваринам нашийники з відеокамерами.

    5. У чому полягає експериментальний метод в етології?

    Експеримент в етології - це метод дослідження поведінки тварин у керованих умовах.

    Експеримент використовують для розуміння знакових стимулів, використовуючи моделі (штучні об'єкти, що мають характерні ознаки стимулів). Проводять у природних умовах; наближених до природних (у великих вольєрах); штучних (лабораторіях, проблемних ящиках - тварину поміщають у замкнену клітку, вийти з якої або отримати їжу можна тільки, виконавши певну дію - натиснути на важіль або педаль).

    Експеримент відрізняється від спостереження активнішою взаємодією дослідника з твариною.

    6. Порівняйте етограми зроблені під час виконання лабораторного дослідження.

    7. Як ви вважаєте, чому перед проведенням експерименту бажано провести спостереження за твариною?

    Експеримент – це підтвердження деякого спостереження.

    8. Поспостерігайте за якоюсь твариною вдома, надворі, у живому куточку, зоопарку і складіть її етограму. Використовуючи різноманітні джерела інформації, підготуйте міні-презентацію про наукові дослідження Конрада Лоренца.

    Фізична культура.

    wym-1586756342908 переглянути відео.

    Зарубіжна література

    Контрольна робота за творчістю Е.А.По, А.Конан Дойла, О.Генрі, Г. Уеллса, Р.Акутагава wym-1586789787080

    Українська мова

    Написання сполучників разом та окремо. Опрацювати пар.36. Виконати впр.504 (Перепишіть, знімаючи риски та вставляючи пропущені літери). А тепер пограймося!

    • Гра
    • "Четверте зайве"
    • Ні-ні, а, проте, але
    • Але, та, що, проте
    • Та, немов, бо, проте
    • Незважаючи на те що, тому що, мовбито, для того щоб
    • Ніби, посеред, якщо, й.
    • Коли б, тому що, або-або, після того як
    • Якби, поза, тому що, мов
    • Через т%

    23.04.2020

    Геометрія

    Тема: Задачі на побудову. Опрацювати параграф 4 (п.22)

    27.04.2020

    Алгебра

    Тема уроку: Системи рівнянь. Графічний метод розвязування систем двох лінійних рівнянь із двома змінними.

    Завдання: опрацювати параграф 4 (п.26) , письмово виконати № 1010 (1-3)

    Інструкція:

    Щоб розвязати систему двох лінійних рівнянь із двома змінними графічним методом необхідно:

    1. побудувати графіки кожного із рівнянь (для побудови графіка лінійного рівняння достатньо двох точок)

    2. Координати точки перетину графіків будуть рішенням системи.

    /Files/images/графічний метод.jpg

    28.04.2020

    Фізика

    Тема уроку: Закон збереження та перетворення механічної енергії.

    ЗАВДАННЯ: Опрацювати параграф 33 , письмово виконати вправу 33(5)

    04.05.2020

    Українська мова

    Частки формотворчі та словотворчі. Опрацюйте параграф 37, перегляньте відеоурок wym-1588709850231

    Історія України

    Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Особливості суспільного життя Русі-України.

    Зарубіжна література

    Діана Вінн Джонс-wym-1588792470626. " Мандрівний замок Хаула",прослухати -wym-1588792546838.

    Алгебра

    Тема уроку: Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки.

    ЗАВДАННЯ:

    опрацювати параграф 4 (27), письмово виконати № 1034 (2;3), 1035 (1)

    Додаток до уроку Відеоурок

    /Files/images/алгебра1.jpg

    05.05.2020

    Фізика

    Тема: Момент сили. Умови рівноваги важеля.

    ЗАВДАННЯ: Опрацювати параграф 34, письмово виконати вправу34 (2)

    Російська мова

    Частка ( частица ) як службова частина мови. Правопис частки.

    wym-1588863907655 wym-1588863931029 ( виконати домашню вправу )

    ym-1588863993959 wym-1588864018180

    Географія

    Зв,язки України з країнами Європи та Азії wym-1588864634125

    О.З.

    Тести ТУТ

    06.05.2020

    Українська мова

    Правопис часток.Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків. Перегляньте відеоурок.

    wym-1588710614157 Опрацюйте параграф 37, виконайте вправу 527.

    Українська література

    А.Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. "Пісня про рушник". Вивчити напам'ять. wym-1588712354207 wym-1588711990762

    Російська мова

    Вигук ( междометие )wym-1588864307654 wym-1588864363429

    07.05.2020

    Геометрія

    Тема: Геометричні побудови.

    ЗАВДАННЯ: опрацювати параграф 4 (п.22), виконати письмово № 590 (1;3)

    /Files/images/геометрія.jpg

    08.05.2020

    Українська мова

    Правопис часток не і ні з різними частинами мови. Перегляньте відеоурок. wym-1588710805164 Опрацюйте параграф 38, виконайте впр. 538.

    Українська література

    А.Малишко. "Стежина" ("Чому, сказати..."). Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності. wym-1588713063930 Перегляньте відео, складіть літературний паспорт вірша (Тема, ідея, основна думка...)

    Зарубіжна література

    Д. В. Джонс " Мандрівний замок Хаула"wym-1588792768499. Поєднання елементів казки і детективу у творі, закріпити знання -wym-1588792904710

    Фізика

    Тема: Лабораторна робота № 11 з теми «Вивчення умови рівноваги важеля» Зробити відповідні записи у зошит.

    Географія

    Тематична ТУТ

    12.05.2020

    Англійська мова

    Тематична контрольна робота. Виконати завдання ТУТ.

    Фізика

    Тема уроку: Рухомий і нерухомий блоки. Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії простих механізмів.

    Завдання до уроку: письмово виконати вправу 36 (2,4)

    13.05.2020.

    Фізична культура.

    wym-1589178576284 переглянути відео.

    Англійська мова

    Семестрова контрольна робота з письма. Виконати завдання ТУТ. Завдання активне до 22 травня.

    Всесвітня історія

    Повторити вивчений матеріал з теми "Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст. Середньовічний Схід"

    Українська мова

    Частка. Написання часток -бо,-но,-то,-от,-таки. Скласти словниковий диктант (18-20 слів) на вивчене правило.

    Українська література

    Позакласне читання. Володимир Івасюк. Пісенна творчість. "Червона рута", "Я піду в далекі гори", "Водограй" wym-1589401003268 wym-1589400701585

    14.05.2020.

    Фізична культура.

    wym-1589178653607 переглянути відео.

    Образотворче мистецтво

    ТЕСТ

    Геометрія 14.05.2020

    Опрацювати параграф 4 (пункт 23), виконати № 626, 629, 648

    15.05.2020

    Українська література

    Контрольна робота "Ми - українці" wym-1589402151033

    Зарубіжна література

    Д.В.Джонс" Мандрівний замок Хаула"Значення художнього прийому чаклунства у творі-.wym-1589634020890, перевірити знання-wym-1589634170433

    Фізика

    Лабораторна робота № 12. Визначення ККД простого механізму.

    Алгебра 12.05.2020

    Тема уроку: Розвязування систем рівнянь методом додавання.

    Завдання: Опрацювати параграф 4 (пункт 28), виконати № 1047 (1;5),1048 (1;3)

    /Files/images/12.05 алгебра.jpg

    18.05.2020

    Трудове навчання

    Тема уроку: "Я - споживач". Маркування споживчих товарів. Призначення етикетки на товарах. Види етикеток. Екологічні символи.

    Домашнє завдання: підібрати матеріал теми, сфотографувати та відправити на вайбер.

    Зарубіжна література

    Позакласне читання.Корнелія Функеwym-1589634330557" Чорнильне серце", переглянути тут-wym-1589634394219

    Фізична культура.

    wym-1589697430577 переглянути відео.

    Українська мова

    Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення) wym-1589819717120

    Історія України

    Контрольна робота "Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство". wym-1589821964217

    19.05.2020

    Фізика

    Контрольна робота № 4 з теми "Механічна робота та енергія"

    ВАРІАНТ 1

    ВАРІАНТ 2

    Англійська мова

    Стор. 139. виписати нові слова у словник та вивчити. Впр.2 стор.139 письмово (знайти пояснення до кожного виду фільмів).

    Хімія

    Контрольна робота

    Російська мова

    Контрольна робота ( слуховий диктант )

    Географія

    Підготуватись до контрольної роботи

    20.05.2020

    Фізична культура.

    wym-1589697514942

    Англійська мова

    Тема "Зворотні займенники". Переглянути відеоурок. Виконати впр.3 стор.147 письмово.

    Російська мова

    Контрольна робота ТУТ

    О.З.

    Контрольна робота ТУТ

    Українська мова

    Виконати контрольну роботу "Службові частини мови" wym-1589830999250

    Українська література

    Прошу учнів, які не виконали контрольну роботу за темою "Ми - українці", повернутися до 15.05.2020 і виконати тестові завдання!

    Всесвітня історія

    Виконати контрольну роботу "Країни Центральної та Східної Європи. Середньовічний Схід". wym-1589822594448

    21.05.2020

    Фізична культура.

    wym-1589697626611 переглянути відео.

    Біологія

    Підсумкова контрольна робота

    Хімія

    Повторення вивченого

    22.05.2020

    Зарубіжна література

    Контрольної робота на тему " Сучасна література"( А.Азімов, Д. Джонс..)

    Біологія

    Завдання тут

    Географія

    Контрольна робота ТУТ

    Українська мова

    Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис, використання їх у мовленні.

    Контрольний диктант wym-1589834577878 Контрольна робота (повторно) wym-1590081315866

    Українська література

    Урок-підсумок. Напишіть невелике повідомлення про твір, який викликав найбільшу зацікавленість (із тих, які вивчалися протягом року), надішліть на Вайбер.

    Кiлькiсть переглядiв: 4606

    Коментарi

    Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.